صانعی فاقد ملاک‌های لازم برای تصدّی مرجعیت است

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پاسخ به سئوال جمعی از استادان و فضلا:
صانعی فاقد ملاک‌های لازم برای تصدّی مرجعیت است

خبرگزاری فارس: جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پاسخ به سئوال جمعی از استادان و فضلای حوزه علمیه قم در زمینه مرجعیت آقای صانعی اعلام کرد: آقای صانعی فاقد ملاک‌های لازم برای تصدّی مرجعیت است.

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در متن سئوال مطرح شده از جامعه مدرسین حوزه علمیه قم آمده است: مرجعیت شیعه خورشید پر فروغی است که در قرون متمادی همواره پشتیبان اسلام و خط راستین اهل بیت (علیهم‌السلام) بوده است. این مسئولیت خطیر همواره شایسته‌ مردانی بوده است که واجد شرائط شرعی مذکور در روایات ائمه اطهار (علیهم السلام) باشند نظر به اهمیت این موضوع و با توجه به پرسش‌های مکرّر هموطنان درباره‌ مرجعیت آقای حاج شیخ یوسف صانعی خواهشمند است آن جامعه محترم که همواره مرجع تشخیص این موضوع بوده نظر خود را درباره‌ مرجعیت ایشان اعلام فرمایند.
بر اساس این گزارش، در پاسخ جامعه مدرسین حوزه علمیه قم که به امضای آیت‌الله یزدی رسیده آمده است: با توجه به پرسش‌های مکرّر مؤمنان، جامعه مدرسین حوزه‌ علمیه قم براساس تحقیقات به عمل آمده در یک سال گذشته و پس از جلسات متعدد به این نتیجه رسیده است که ایشان فاقد ملاک‌های لازم برای تصدّی مرجعیت می‌باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد