اختراع برق یا ...

سلام 

به نظر شما اگه ادیسون برق و اختراع نمیکرد چی میشد ؟  

شاید این جوک و شنیدین که میگه : خوب یکی دیگه اختراع میکرد  . 

 

وقتی خوب به این جوک فکر میکنیم میبینم خیلی هم جوک نیست !!!!! 

 

نمی خوام بگم اگه ادیسون نبود ما الان مثل دوران حجر زندگی میکردیم 

درست برعکس تفکر خیلی ها که این طور فکر میکنند (مثل چند وقت پیش خودم) 

 

اما الان دارم به این موضوع یک طوره دیگه نگاه میکنم . 

واضحتر بگم : وسیله بودن شخصی به اسم ادیسون برای اختراع برق . 

   

بله درست فهمیدین به نظر من و خیلی از دیگران برق یک نعمت الهی است برای  

که خداوند بزرگ برای آسایش بندگانش اونو توسط ادیسون به آفریدگانش هدیه داد . 

  

 پس اگه ادیسون نبود خداوند این نعمت بزرگ و توسط شخص دیگری به ما میداد .

 

حالا چرا ادیسون !؟؟؟ 

 

جوابش زیاد سخت نیست چون ادیسون خواست که مایه ی آسایش مردم را فراهم کنه و 

به تعبیری به همنوعاش خدمت کنه . 

پس اینجا خدمت به هم نوع و خلوص نیت خیلی مهمه. 

 

پس همه میتونن ادیسون باشن به شرطی که این یادمون باشه : 

 

بنی آدم اعضای یکدیگرند                  که در آفرینش ز یک گوهرند 

چو عضوی به درد آورد روزگار              دگر عضوها را نماند قرار 

 

 

دوستان و کسانی که این مطلب و خواندن اگه نظری داشتند بگن که ما هم استفاده کنیم .

نظرات 1 + ارسال نظر
مریم دوشنبه 11 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 20:21 http://maria-maghdalene.blogsky.com

سلام.
شما هم وبلاگ خوبی داری و درضمن اولین نفری هستی که وب‌لاگ منو لینک کردی.خوشحال شدم!
منم سیتی سنتر را لینک کردم.
سر‌ می‌زنم. فعلن خدافظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد