پسر قرضاوی شیعه شد

روز گذشته، شیخ «علی الکورانی»، از روحانیون سرشناس لبنانی گفت که خشم شیخ یوسف القرضاوی از شیعیان که به‌ تازگی افزایش یافته، ناشی از شیعه ‌شدن عبدالرحمن، فرزند اوست که به وی به عنوان مفتی اهل ‌سنت ضربه‌ای روحی وارد کرده است.

به گزارش «شیعه آنلاین»، شیخ علی الکورانی مقیم شهر مقدس قم، در گفت‌وگو با شبکه ماهواره‌ای «اهل البیت(ع)» اعلام کرد: آقای عبدالرحمن القرضاوی، پسر شیخ یوسف القرضاوی (مفتی اهل سنت) به مذهب تشیع گرویده و عصبانیت قرضاوی از شیعیان در چند مدت اخیر نیز ناشی از همین است و اینجانب از این بابت اطمینان دارم.

الکورانی در پی اعلام این خبر از شبکه جهانی اهل البیت(ع) و تماس‌های متعدد شیعیان و اهل سنت از کشورهای گوناگون با وی، در پایگاه اطلاع‌رسانی «الغدیر» و شبکه تلویزیونی «الانوار» نیز حضور یافت و در پاسخ به پرسش‌های مخاطبان این رسانه‌ها نیز بر اطمینان خود از تشیع پسر قرضاوی تأکید کرد.

در همین راستا روزنامه لبنانی «البلد» نیز هفته گذشته فاش کرده بود، علت خشم اخیر شیخ یوسف القرضاوی از مذهب تشیع، شیعه ‌شدن یکی از نزدیکان اوست.
این روزنامه به رابطه خویشاوندی وی اشاره‌ای نکرد، اما شیخ «ماهر حمود»، امام جماعت مسجد «القدس» و از علمای سرشناس اهل سنت لبنان نیز در پی انتشار این خبر، درستی آن را تأیید کرد.

گفتنی است، در پی اعلام این خبر پایگاه اطلاع‌رسانی «عبدالرحمن یوسف» از روز گذشته غیر فعال شده است.
همچنین عبدالرحمن یوسف از سرشناس‌ترین شاعران جهان عرب است و تاکنون نخواسته با نام خانوادگی «القرضاوی» شناخته شود و از انتشار نام خانوادگی و تصاویر پدرش در پایگاهش خودداری کرده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد