مجلس به قیمت ؟؟؟؟؟؟

سلام

بلاخره نتایج انتخابات هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی در بندرعباس اعلام شد

و آقایانی که سیم کارت ایرانسل بیشتری دادند رای بیشتری هم اوردند

البته به جز یک نفر (آقای فرج زاده شهردار سابق بندر عباس که انصافا حقش بود رای بیاره هر چند من خودم شخصا به او رای ندادم )

اقای آشوری هم که نفر اول شد انصافا شب آخر سنگ تمام گذاشت و رضا صادقی و حسینی مجری شبکه ۳ را آورد و براش حسابی تبلیغ کردند

آقای ذولقدر هم که ایرانسلاش کولاک کرد خداییش دمش گرم حداقل تو مجلس نتونه کاری کنه یه چند نفر یه سیم کارت گیرشون اومد

البته من در مورد لیاقت این دو نفر آخری اصلا حرفی ندارم چون در مقام قضاوت نیستم اما این برام مهمه چرا این دو تا که از ژر هزینه تیرن نامزدهای انتخاباتی بودند رای اوردند

واقعا ما نباید بدونیم این هزینه های سنگین تبلیغات همش از جیب این مردم خرج میشه نه از جیب مبارک ایشان

بعضی ها هم میگن نه اینا حامی مالی دارند ژس این و هم بدونیم این حامی ها هم انتظاراتی دارند پس تو این چهارسال مردم نماینده ندارند بلکه این حامیان مالی عزیز ۲ تا نماینده ی دستنشانده دارند

دیگه بیشتر از این نمیگم چون کاریه که شده و کاری از دست کسی بر نمیاد البته جای شکر باقیه که نماینده ایکه تا دیروز میگفتند اعدام باید گردد رای نیاورد

خدا را شکر 

نظرات 1 + ارسال نظر
نگار شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 14:56 http://www.jootii.blogsky.com

بابا حرص نخور واست خوب نیست....
منم شهرک پرواز بودم ولی خوب بچه ها گفتن در حد ما نیست و کسر شان که شاما اینا رو بخوریم و ....
راستی یه چند تایی غلط تایپی داشتی جای حرف پ- ژ گذاشته بودی
و اینکه ذوالقدر تو قشم به همه دانشجو ها شام داد حتی دعوتنامه فرستاد در خوابگاه واسه هر اتاقی یکی ...البته اینو نمی دونم که کیا رفتن چون اون شبو خونه موندم....
بی خیال همه ی اینا میگذره...
من که به خودم رای دادم....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد